Onze crew staat klaar om je de juiste koers te wijzen

Neem contact met ons op

Wij doen ons uiterste best om uw bericht binnen 48 uur te beantwoorden.

Een beller is sneller

Gesloten. We openen weer 17 februari om 08:30

Stuur een berichtje

Kom langs in onze winkel

Laat je kompas niet draaien, vind hier je antwoorden

Algemeen
Bestelling
Betaling
Levering
Retour
Wij staan voor u klaar tijdens onderstaande openingsuren:
  • Weekdagen: van 8u30 tot 17u00
  • Zaterdagen: van 9u00 tot 13u00
  • Zaterdagnamiddag: op afspraak
  • Zon- en feestdagen: gesloten

Houd onze Facebookpagina in de gaten voor eventuele uitzonderingen. We houden u daar altijd op de hoogte!

U kunt eenvoudig contact met ons opnemen via het contactformulier bovenaan deze pagina.

Liever persoonlijk contact? Wij zijn tijdens onze openingsuren bereikbaar:


Ons team staat klaar om u zo snel mogelijk te helpen!

We zijn gevestigd aan het Asiadok in Antwerpen.

Ons adres is: Nassau Scheepsbenodigdheden BV
Asiadok Oostkaai 28D
B-2030 Antwerpen

1) Met de auto
  • Vanuit Nederland (via A12):
    1. Volg de A12 richting Antwerpen.
    2. Neem de afslag naar de R1 (Ring Antwerpen) richting Haven.
    3. Volg de Noorderlaan (N180).
    4. Rij over de eerste brug en sla rechtsaf naar Asiadok – Oostkaai.
  • Vanuit het centrum van Antwerpen:
    1. Neem de Leien (Frankrijklei/Italiëlei) richting Noorderlaan.
    2. Neem de eerste brug en sla linksaf.
    3. Sla direct rechtsaf naar Asiadok – Oostkaai.

2) Met het openbaar vervoer
  • Neem tram lijn 6 of lijn 1 richting het noorden van Antwerpen.
  • Stap uit bij halte Noorderplaats.
  • Wandel via de Londenbrug naar het Asiadok (ongeveer 10 minuten lopen).
  • Ons adres bevindt zich aan Asiadok Oostkaai 28D, aan de havenzijde.

3) Via het water Onze winkel is bereikbaar via het Straatsburgdok of Houtdok.

Maak je geen zorgen, ook daarmee kunnen we je helpen. Met ons professionele team van collega’s en betrouwbare partners vinden we zeker een oplossing. Stuur een e-mail naar [email protected], en we nemen het direct in behandeling.

Edit Template

U kunt eenvoudig bestellen via onze webshop of in de winkel:


Online:

  • Ons volledige assortiment is beschikbaar in onze webshop:
    • Klik hier om naar de webshop voor binnenvaart te gaan.
    • Klik hier om naar de webshop voor pleziervaart te gaan.


In de winkel:

  • Kom gerust langs als u persoonlijk advies wenst of iets niet online kunt vinden.
  • Heeft u specifieke vragen of zoekt u iets speciaals? Stuur ons een e-mail via [email protected] en wij helpen u graag verder!

Als nieuwe klant kunt u eenvoudig een account aanmaken:

  1. Klik bovenaan de homepage op “Je account” in de grijze balk.
  2. Kies op de volgende pagina voor registratie als nieuwe klant.
  3. Vul de gevraagde persoonlijke gegevens in, zodat we uw bestelling correct kunnen verwerken.

 

Waarom hebben we uw gegevens nodig?

  • E-mailadres: Om u op de hoogte te houden van uw bestelling.
  • Telefoonnummer: Alleen gebruikt in geval van problemen met uw bestelling.

 

Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het verwerken van uw bestelling en nooit doorgegeven aan derden. Bovendien hoeft u uw gegevens slechts één keer in te vullen. Bij een volgende bestelling kunt u eenvoudig inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.

Het bestelproces in onze webshop is eenvoudig:

1. Artikel selecteren: Kies een product en klik op ‘In winkelwagen’. Het artikel wordt toegevoegd aan uw winkelwagentje. U kunt nu afrekenen of verder winkelen.

2. Afrekenen: Klaar met winkelen? Klik op ‘Ga door naar afrekenen’.

3. Inloggen of registreren: Log in met uw account of registreer als nieuwe klant.

4. Verzendwijze kiezen: Selecteer de gewenste verzendmethode.

5. Betaling: Kies uw betaalmethode.

6. Controle: Controleer uw bestelling in het overzicht. Als alles klopt, vink aan dat u akkoord gaat met de Algemene voorwaarden en klik op ‘Order plaatsen’ om uw bestelling af te ronden.

7. Bevestigingsmail: U ontvangt een bevestigingsmail met alle details van uw bestelling.

Ja, dat kan! Wij accepteren bestellingen vanuit het buitenland en zorgen ervoor dat deze zorgvuldig verwerkt en geleverd worden.

Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze webshop, ongeacht het apparaat dat je gebruikt. Of je nu een computer, tablet of smartphone gebruikt, het bestelproces blijft eenvoudig en gebruiksvriendelijk.  Onze website  is geoptimaliseerd en past zich automatisch aan jouw schermformaat aan. Heb je vragen tijdens het bestellen? Neem gerust contact op via [email protected]; we helpen je graag verder!

Alle producten in onze webshop worden verkocht inclusief Bebat- en Recupel-kosten. De weergegeven prijzen op de site zijn dus volledig inclusief deze bijdragen.

Wil je meer weten? Bezoek dan de websites www.bebat.be en www.recupel.be voor extra informatie.

Edit Template

Bij ons kunt u veilig betalen met:

  • Bancontact
  • Visa
  • Mastercard
  • PayPal
  • iDEAL

Hieronder vind je een overzicht van de beschikbare betaalopties op onze website:

Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro

Betaal je met een debetkaart, dan ontvangen wij de betaling vrijwel onmiddellijk. Hierdoor kan je pakket sneller worden klaargemaakt voor verzending, afhankelijk van de beschikbare voorraad.

Betaling met kredietkaart: Visa, MasterCard of American Express

Ook bij een betaling met kredietkaart ontvangen wij het bedrag vrijwel onmiddellijk. Dit versnelt het proces van verzending, mits de voorraad toereikend is.
Bij deze betaalmethode moet je een verificatiecode invoeren, waarmee wordt gecontroleerd of de kaart niet door een onbevoegd persoon wordt gebruikt.

  • Visa/MasterCard: De verificatiecode bestaat uit 3 cijfers en staat op de achterkant van je kaart, naast of na het rekeningnummer.
  • American Express: De code bestaat uit 4 cijfers en staat op de voorkant van je kaart, boven het rekeningnummer.

 

Betaling met PayPal

Heb je een PayPal-account? Dan kun je eenvoudig betalen met je e-mailadres en wachtwoord. Een kaartlezer is niet nodig, en de betaling wordt direct verwerkt.

Betaling met iDEAL

Voor gebruikers van Nederlandse debetkaarten is iDEAL beschikbaar. Bij het selecteren van deze methode kies je eerst je bank uit een lijst. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank, afgestemd op jouw kaarttype. De betaling wordt direct verwerkt, zodat je pakket sneller kan worden verzonden, afhankelijk van de voorraad.

Betaling met overschrijving

Bij een bankoverschrijving wordt de betaling niet meteen ontvangen. Hierdoor duurt het langer voordat je pakket wordt klaargemaakt en geleverd.

Kies de methode die het beste bij jou past. Hou er rekening mee dat de bestelling pas verzonden wordt eens we de betaling goed hebben ontvangen.

Voor een bedrijf wordt altijd een factuur afgeprint en in de verpakking gestoken. Je ontvangt de factuur dus bij levering. Wens je dat het BTW-nummer van je bedrijf vermeld staat op je factuur, vergeet dan zeker niet bij Stap 1 van het bestelproces “Persoonlijke gegevens” aan te duiden dat het om een zakelijk type account gaat. Zo kan je de bedrijfsnaam en het BTW-nummer ingegeven.

Dankzij onze betaalpartner Mollie beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Van zodra je alle stappen van het bestelproces doorlopen hebt en je klikt op “Verstuur bestelling en betaal”, word je doorverwezen naar een beveiligde https pagina van onze betaalpartner Ogone. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.

Edit Template

Wij bieden verschillende opties om jouw bestelling te laten leveren:

  • Levering thuis of op het werk

Het adres dat je bij je accountgegevens hebt opgegeven, wordt standaard gebruikt. Wil je jouw pakket op een ander adres laten leveren? Dan kun je dit eenvoudig aanpassen tijdens het bestelproces.

  • Afhalen bij Nassau Scheepsbenodigdheden

Kies ervoor om je bestelling zelf af te halen in onze winkel op Asiadok – Oostkaai 28D, 2030 Antwerpen. Bekijk zeker onze openingstijden zodat u niet voor een gesloten deur staat.

  • Leveren aan boord via bunkerboot of drinkwaterboot in de haven van Antwerpen

Voor deze service moet je minstens één werkdag van tevoren contact opnemen via [email protected]. Laat ons weten waar en wanneer je in de haven van Antwerpen bent, zodat wij jouw bestelling via de bunkerboot of drinkwaterboot kunnen leveren. De planning zorgt ervoor dat jouw bestelling die dag aan boord komt.

De levertermijn varieert afhankelijk van factoren zoals voorraadbeschikbaarheid, levermethode en betaalwijze. De normale levertijd is 3 werkdagen, indien het artikel op voorraad is en de levering plaatsvindt in België (thuis, op het werk, of aan boord in Antwerpen).

Een langere levertijd is mogelijk indien
  • Voorraad niet beschikbaar: Het artikel wordt meteen besteld en geleverd zodra beschikbaar.
  • Levering in het buitenland: Reken op een levertijd van minimaal 2 en maximaal 10 dagen.
  • Betaling met bankoverschrijving: Levering gebeurt pas na ontvangst van de betaling. Met een debet- of kredietkaart wordt de betaling vrijwel direct verwerkt, terwijl een overschrijving gemiddeld 4 bankdagen in beslag neemt.
  • Onvolledige bestelling: Als een bestelling meerdere artikelen bevat, wordt deze pas geleverd zodra de volledige order compleet is.
  • Kwaliteitscontrole: Voor verzending worden alle artikelen gecontroleerd op maat, kleur en kwaliteit. Als een artikel niet voldoet, bestellen we een nieuw exemplaar en houden we u hiervan op de hoogte.

We streven altijd naar een snelle en zorgvuldige levering!

Ja, je kunt de levermethode na het plaatsen van je bestelling nog wijzigen (tenzij ze al onderweg zijn). Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via [email protected], zodat we de aanpassing tijdig voor je kunnen doorvoeren.

De verzendkosten per bestelling (excl. BTW) zijn als volgt:

  • België: €15,00 (€18,15 incl. BTW)
  • Nederland: €15,00 (€18,15 incl. BTW)
  • Overige landen: Op aanvraag


Deze tarieven gelden voor pakkettransport tot maximaal 30 kg. Als de bestelde goederen niet via pakkettransport kunnen worden verzonden en de kosten daardoor hoger uitvallen, brengen we u hiervan op de hoogte voordat de bestelling wordt verzonden. In dat geval heeft u het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.

Voor een snelle en betrouwbare levering van uw bestelling werken wij samen met onze verzendpartner GLS. Dit garandeert een vlotte bezorging!

Een bestelling wordt pas geregistreerd nadat u alle stappen van het bestelproces hebt doorlopen en een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Wilt u de bestelling daarna toch annuleren? Neem zo snel mogelijk contact op via [email protected], zodat wij uw bestelling voor u kunnen annuleren.

Edit Template
U heeft twee mogelijkheden om uw aankoop te retourneren:

1) Retour afgeven in de winkel – Gratis
  • Ga langs bij Nassau Scheepsbenodigdheden, gevestigd aan Asiadok Oostkaai 28D, B-2030 Antwerpen.
  • Neem de factuur en het artikel in de originele verpakking mee.

2) Retour zenden – Op eigen kosten
  • Verpak het artikel in de originele verpakking en voeg de factuur bij.
  • Informeer ons via [email protected] met vermelding van uw voorkeur voor terugbetaling.
  • Zodra we uw pakket hebben ontvangen, sturen we een retourbevestiging via e-mail en verwerken we de retour.
Bij het retourneren van uw aankoop kunt u kiezen voor een terugbetaling of een tegoedbon:

1) Terugbetaling
  • De terugbetaling gebeurt via de betaalmethode die u heeft gebruikt:
    • Debetkaart of overschrijving: Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald.
    • Kredietkaart: Het bedrag verschijnt in plus op uw volgende afrekening.
    • PayPal: Het bedrag wordt teruggestort op uw PayPal-rekening.
  • Zodra we uw retour hebben verwerkt, ontvangt u een bevestiging via e-mail.

2) Tegoedbon
  • U ontvangt een tegoedbon via e-mail zodra we uw retour hebben verwerkt.
  • De bon blijft 1 jaar geldig en kan worden gebruikt voor een volgende aankoop in onze webshop of winkel.
Ja, u kunt uw aankoop ruilen:

1) Ruilen in de winkel
  • Ga langs bij Nassau Scheepsbenodigdheden, gevestigd aan Asiadok Oostkaai 28D, B-2030 Antwerpen.
  • Neem het artikel mee in de originele verpakking, samen met de factuur.
  • In de winkel kunt u direct ruilen voor een ander artikel.

2) Ruilen via retourzending
  • Stuur het artikel terug naar onze winkel, verpakt in de originele verpakking, met de factuur erbij. De verzending is op eigen kosten.
  • Informeer ons via [email protected] dat u het artikel wilt ruilen en geef aan welk artikel u in de plaats wenst.
  • Zodra we uw retour hebben ontvangen, sturen we u een nieuw artikel op (indien op voorraad). Eventuele prijsverschillen worden verrekend.
Edit Template