Wij doen ons uiterste best om uw bericht binnen 48 uur te beantwoorden.
U kunt eenvoudig contact met ons opnemen via het contactformulier bovenaan deze pagina.
Liever persoonlijk contact? Wij zijn tijdens onze openingsuren bereikbaar:
Ons team staat klaar om u zo snel mogelijk te helpen!
We zijn gevestigd aan het Asiadok in Antwerpen.
Ons adres is: Nassau Scheepsbenodigdheden BV
Asiadok Oostkaai 28D
B-2030 Antwerpen
Maak je geen zorgen, ook daarmee kunnen we je helpen. Met ons professionele team van collega’s en betrouwbare partners vinden we zeker een oplossing. Stuur een e-mail naar [email protected], en we nemen het direct in behandeling.
U kunt eenvoudig bestellen via onze webshop of in de winkel:
Online:
In de winkel:
Als nieuwe klant kunt u eenvoudig een account aanmaken:
Waarom hebben we uw gegevens nodig?
Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het verwerken van uw bestelling en nooit doorgegeven aan derden. Bovendien hoeft u uw gegevens slechts één keer in te vullen. Bij een volgende bestelling kunt u eenvoudig inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
Het bestelproces in onze webshop is eenvoudig:
1. Artikel selecteren: Kies een product en klik op ‘In winkelwagen’. Het artikel wordt toegevoegd aan uw winkelwagentje. U kunt nu afrekenen of verder winkelen.
2. Afrekenen: Klaar met winkelen? Klik op ‘Ga door naar afrekenen’.
3. Inloggen of registreren: Log in met uw account of registreer als nieuwe klant.
4. Verzendwijze kiezen: Selecteer de gewenste verzendmethode.
5. Betaling: Kies uw betaalmethode.
6. Controle: Controleer uw bestelling in het overzicht. Als alles klopt, vink aan dat u akkoord gaat met de Algemene voorwaarden en klik op ‘Order plaatsen’ om uw bestelling af te ronden.
7. Bevestigingsmail: U ontvangt een bevestigingsmail met alle details van uw bestelling.
Ja, dat kan! Wij accepteren bestellingen vanuit het buitenland en zorgen ervoor dat deze zorgvuldig verwerkt en geleverd worden.
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen via onze webshop, ongeacht het apparaat dat je gebruikt. Of je nu een computer, tablet of smartphone gebruikt, het bestelproces blijft eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Onze website is geoptimaliseerd en past zich automatisch aan jouw schermformaat aan. Heb je vragen tijdens het bestellen? Neem gerust contact op via [email protected]; we helpen je graag verder!
Alle producten in onze webshop worden verkocht inclusief Bebat- en Recupel-kosten. De weergegeven prijzen op de site zijn dus volledig inclusief deze bijdragen.
Wil je meer weten? Bezoek dan de websites www.bebat.be en www.recupel.be voor extra informatie.
Bij ons kunt u veilig betalen met:
Hieronder vind je een overzicht van de beschikbare betaalopties op onze website:
Betaling met debetkaart: Bancontact of Maestro
Betaal je met een debetkaart, dan ontvangen wij de betaling vrijwel onmiddellijk. Hierdoor kan je pakket sneller worden klaargemaakt voor verzending, afhankelijk van de beschikbare voorraad.
Betaling met kredietkaart: Visa, MasterCard of American Express
Ook bij een betaling met kredietkaart ontvangen wij het bedrag vrijwel onmiddellijk. Dit versnelt het proces van verzending, mits de voorraad toereikend is.
Bij deze betaalmethode moet je een verificatiecode invoeren, waarmee wordt gecontroleerd of de kaart niet door een onbevoegd persoon wordt gebruikt.
Betaling met PayPal
Heb je een PayPal-account? Dan kun je eenvoudig betalen met je e-mailadres en wachtwoord. Een kaartlezer is niet nodig, en de betaling wordt direct verwerkt.
Betaling met iDEAL
Voor gebruikers van Nederlandse debetkaarten is iDEAL beschikbaar. Bij het selecteren van deze methode kies je eerst je bank uit een lijst. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalomgeving van je bank, afgestemd op jouw kaarttype. De betaling wordt direct verwerkt, zodat je pakket sneller kan worden verzonden, afhankelijk van de voorraad.
Betaling met overschrijving
Bij een bankoverschrijving wordt de betaling niet meteen ontvangen. Hierdoor duurt het langer voordat je pakket wordt klaargemaakt en geleverd.
Kies de methode die het beste bij jou past. Hou er rekening mee dat de bestelling pas verzonden wordt eens we de betaling goed hebben ontvangen.
Voor een bedrijf wordt altijd een factuur afgeprint en in de verpakking gestoken. Je ontvangt de factuur dus bij levering. Wens je dat het BTW-nummer van je bedrijf vermeld staat op je factuur, vergeet dan zeker niet bij Stap 1 van het bestelproces “Persoonlijke gegevens” aan te duiden dat het om een zakelijk type account gaat. Zo kan je de bedrijfsnaam en het BTW-nummer ingegeven.
Dankzij onze betaalpartner Mollie beschikken we over een veilig en betrouwbaar betaalsysteem waardoor je er zeker van bent dat de betaling veilig verloopt. Van zodra je alle stappen van het bestelproces doorlopen hebt en je klikt op “Verstuur bestelling en betaal”, word je doorverwezen naar een beveiligde https pagina van onze betaalpartner Ogone. Je betaalgegevens en creditcardinfo worden enkel gebruikt voor de betaling en worden nooit vrijgegeven aan andere partijen.
Wij bieden verschillende opties om jouw bestelling te laten leveren:
Het adres dat je bij je accountgegevens hebt opgegeven, wordt standaard gebruikt. Wil je jouw pakket op een ander adres laten leveren? Dan kun je dit eenvoudig aanpassen tijdens het bestelproces.
Kies ervoor om je bestelling zelf af te halen in onze winkel op Asiadok – Oostkaai 28D, 2030 Antwerpen. Bekijk zeker onze openingstijden zodat u niet voor een gesloten deur staat.
Voor deze service moet je minstens één werkdag van tevoren contact opnemen via [email protected]. Laat ons weten waar en wanneer je in de haven van Antwerpen bent, zodat wij jouw bestelling via de bunkerboot of drinkwaterboot kunnen leveren. De planning zorgt ervoor dat jouw bestelling die dag aan boord komt.
Ja, je kunt de levermethode na het plaatsen van je bestelling nog wijzigen (tenzij ze al onderweg zijn). Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via [email protected], zodat we de aanpassing tijdig voor je kunnen doorvoeren.
De verzendkosten per bestelling (excl. BTW) zijn als volgt:
Deze tarieven gelden voor pakkettransport tot maximaal 30 kg. Als de bestelde goederen niet via pakkettransport kunnen worden verzonden en de kosten daardoor hoger uitvallen, brengen we u hiervan op de hoogte voordat de bestelling wordt verzonden. In dat geval heeft u het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.
Voor een snelle en betrouwbare levering van uw bestelling werken wij samen met onze verzendpartner GLS. Dit garandeert een vlotte bezorging!
Een bestelling wordt pas geregistreerd nadat u alle stappen van het bestelproces hebt doorlopen en een orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Wilt u de bestelling daarna toch annuleren? Neem zo snel mogelijk contact op via [email protected], zodat wij uw bestelling voor u kunnen annuleren.