Bestellen en Leveren

Ik ben een nieuwe klant, hoe kan ik een account aanmaken?

Ben je een nieuwe klant, dan kan je bovenaan de homepage in de grijze blak “Je account” aanklikken. Op de volgende pagina kan je een account aanmaken door je als nieuwe klant te registreren.

Om je bestelling correct te kunnen verwerken, dienen wij over een aantal persoonlijke gegevens te beschikken. Je e-mailadres hebben we nodig om je op de hoogte kunnen houden van je bestelling. Jouw telefoonnummer gebruiken we enkel indien er een probleem zou zijn met jouw bestelling. Deze gegevens zullen dus alleen gebruikt worden voor handelingen met betrekking tot jouw bestelling en niet voor andere doeleinden. Ze zullen ook niet doorgegeven worden aan derden. Bovendien dien je ze slechts éénmalig in te vullen. Wil je later nog een keer bestellen, dan volstaat het om jouw e-mailadres en paswoord in te geven.

Hoe plaats ik mijn online bestelling?

Als u een bestelling wilt plaatsen in de Nassau webshop, gaat u als volgt te werk:

  1. Selecteer het gewenste artikel en klik op ‘In winkelwagen’. Het artikel is toegevoegd aan uw winkelwagentje. U kunt afrekenen of verder gaan met winkelen.
  2. Bent u klaar met winkelen? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’.
  3. U kunt nu kiezen of u zich wilt registreren (account aanmaken), of dat u wilt inloggen.
  4. Kies de wijze van verzenden
  5. Kies uw manier van betalen.
  6. Tot slot ziet u een scherm met het complete overzicht van uw bestelling. Klopt alles? Vink dan aan dat u akkoord gaat met de Algemene voorwaarden en het retourformulier en klik op ‘Order plaatsen’ om uw bestelling definitief te maken.
  7. U krijgt van ons een bevestigingsmail.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Je kan vanuit het buitenland bestellen.>

Kan ik een bestelling plaatsen met mijn tablet?

Je kan online een bestelling plaatsen via elk type tablet. Het bestelproces is identiek als bij een bestelling via een computer. Mocht je vragen hebben tijdens het bestellen, kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met info@nassau.be.

Kan ik een bestelling plaatsen met mijn smartphone?

Onderweg een bestelling plaatsen in de webshop kan via elk type smartphone. De lay-out van onze mobiele site past zich automatisch aan aan jouw scherm. Het bestelproces is praktisch identiek als bij een bestelling via een computer. Mocht je vragen hebben tijdens het bestellen, kan je vanzelfsprekend steeds contact opnemen met info@nassau.be.

Kan ik mijn bestelling in de webshop annuleren?

Jouw bestelling is pas geregistreerd als je alle stappen van het bestelproces doorlopen hebt en een orderbevestiging ontvangen hebt via e-mail. Wens je ze nadien toch te annuleren, dan kan je dat niet zelf. Neem dan zo snel mogelijk contact op met info@nassau.be zodat wij jouw bestelling kunnen annuleren.

Leveren

Voor een snelle levering van jouw bestelling doen wij beroep op onze verzendpartner GLS.

Wat zijn de levermogelijkheden?

Levering thuis of op het werk. 
Automatisch staat hier het adres dat je opgaf bij je accountgegevens. Wil je jouw pakket liever op een ander adres laten leveren, dan kan je dat hier onmiddellijk aanpassen.

Afhalen bij Nassau Scheepsbenodigdheden
Bij deze optie kiest u om uw pakket zelf af te halen in de winkel op Asiadok – Oostkaai 28D te 2030 Antwerpen.  Dit kan telkens van MA-VR tussen 8u00 en 17u30 & ZAT tussen 9u00 en 12u00.

Leveren aan boord via bunkerboot of drinkwaterboot in haven van Antwerpen

Bij deze service moet u zelf minstens één werkdag op voorhand contact opnemen met info@nassau.be om te informeren wanneer & waar u in de haven van Antwerpen zal zijn.  Bedoeling is dat planning uw bestelling de volgende dag kan meegeven met bunkerboot of drinkwaterboot voor levering aan boord.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten (excl. BTW):

  • België :         10.00 EUR (12.10 EUR incl. BTW)
  • Nederland:   15.00 EUR (18.15 EUR incl. BTW)
  • Frankrijk :     15.00 EUR (18.15 EUR incl. BTW)
  • Duitsland :    15.00 EUR (18.15 EUR incl. BTW)
  • Luxemburg : 15.00 EUR (18.15 EUR incl. BTW)
  • Overige : op aanvraag

De verzendkosten zijn gebaseerd op een pakket-transport van maximaal 40.00 KG per bestelling.  Indien de bestelde goederen niet via pakket transport kunnen worden verzonden en de kosten hoger uitvallen zal u hiervan vooraf op de hoogte worden gesteld.  U hebt het recht om de bestelling te annuleren en de betaling zal u kosteloos worden terugbetaald.

Wat is de levertermijn?

De levertermijn is afhankelijk van verschillende factoren zoals de beschikbare voorraad, de gekozen levermethode en betaalmethode.  De normale levertijd is 3 dagen als :

  • Het gewenste artikel nog beschikbaar is in onze online voorraad
  • Je kiest voor levering op het werk, thuis in België of aan boord in Antwerpen

Langere levertermijn

  • Beschikbare voorraad : is het artikel niet meer beschikbaar in onze online voorraad, dan bestellen we het onmiddellijk. 
  • Levering in het buitenland : je mag rekenen op minstens 2 en maximum 10 dagen levertijd.
  • Betaling met bankoverschrijving : we kunnen je pakket pas leveren als we de betaling ontvangen hebben. Met een debetkaart of kredietkaart ontvangen wij de betaling vrijwel onmiddellijk. Een bankoverschrijving is gemiddeld zo’n 4 bankwerkdagen onderweg.
  • Onvolledige bestelling : bestelde je verschillende artikelen in eenzelfde order, dan kunnen wij je pakket pas leveren van zodra jouw order compleet is.
  • Kwaliteitscontrole : vooraleer wij jouw pakket verzenden, ondergaan alle artikelen een grondige manuele controle van de maat, de kleur, de kwaliteit, etc. Indien de artikelen niet voldoen aan de kwaliteitseisen, bestellen wij onmiddellijk een nieuw artikel en brengen we je op de hoogte.

Kan ik mijn levermethode aanpassen?

Indien je na de bestelling jouw levermethode wenst te wijzigen, dan kan dat. Neem zo snel mogelijk contact op met info@nassau.be.

Bebat & Recupel

Al onze producten op deze webshop worden verkocht inclusief Bebat en Recupel. De getoonde prijs op de site is de prijs inclusief Bebat of Recupel. Meer informatie kan je vinden op: bebat.be en recupel.be